Szanowni Państwo!
W celu sprawdzenia jakości obsługi pacjentów i jakości świadczonych usług w dniu 12 sierpnia 2011 roku zakończył się w naszej przychodni audyt w Projekcie Przyjazna Przychodnia.
Nasza placówka została oceniona modelowo we wszystkich obszarach analizy i oceny.
Z prawdziwą przyjemnością informujemy, że w dniu 2 stycznia 2012 roku Kapituła Godła “Przyjazna Przychodnia” przyznała nam swój certyfikat potwierdzając wysoką jakość obsługi pacjenta i świadczonych usług medycznych.
Pragniemy jednak poznać również Państwa zdanie na temat jakości usług medycznych świadczonych w naszym centrum. Państwa opinie posłużą korygowaniu niedociągnięć i pozwolą nieustannie poprawiać jakość naszej pracy. Jesteśmy w trakcie wdrażania systemu zarządzania jakością ISO 9001: 2000.
Aktualnie prowadzimy kolejne badanie jakości
Naszej pracy dla Państwa towarzyszy motto:
Choć zdrowie nie jest wszystkim, to bez zdrowia wszystko jest niczym …