Ankieta jakościAnkieta badania satysfakcji pacjenta z usług świadczonych przez Uni-MedProsimy o wypełnienie ankiety Twoje dane osobowe (dobrowolne)Imię i nazwisko Twój adres e-mail Podaj swój wiek odmowa udzielenia odpowiedzido 10 latod 11 do 20 latod 21 do 40 latod 41 do 60 latpowyżej 60 latPodaj swoją płeć kobietamężczyzna Pytania ankietyJak podoba Ci się nasza strona? bardzo dobraprzeciętnasłabaZ usług której poradni specjalistycznej Pani/Pan korzystał(a) (Proszę podać przynajmniej jedną)? POZ (podstawowej opieki zdrowotnej - lekarza rodzinnego)DIAGNOSTYKA (ekg, usg, doppler, holter RR, spirometria)STOMATOLOGIAPROTETYKA I IMPLANTOLOGIACHIRURGIA STOMATOLOGICZNADERMATOLOGIAENDOKRYNOLOGIAKARDIOLOGIALECZENIE BÓLUNEFROLOGIA, INTERNAORTOPEDIA I PRELUKSACJAOTOLARYNGOLOGIAPEDIATRIAPSYCHIATRIAREHABILITACJA I FIZYKOTERAPIAUROLOGIAJak ocenia Pani/Pan czas oczekiwania na rejestrację: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ocenia Pani/Pan uprzejmość i kompetencje rejestratorek: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ocenia Pani/Pan informacje uzyskane od rejestratorek: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ocenia Pani/Pan dostępność rejestracji telefonicznej: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ocenia Pani/Pan dogodność terminów wizyt: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ocenia Pani/Pan estetykę i oznakowanie pomieszczeń przychodni: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ocenia Pani/Pan czystość pomieszczeń i toalet: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ocenia Pani/Pan wyposażenie w sprzęt medyczny: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia uprzejmość i kulturę osobistą lekarzy: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia zainteresowanie lekarza problemem pacjenta: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia informowanie o sposobie leczenia:‘ BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia umiejętność wyjaśnienia problemu: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia fachowość udzielania porad: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia punktualność lekarzy: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia uprzejmość i kulturę osobistą personelu pielęgniarskiego: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia zainteresowanie personelu pielęgniarskiego problemem pacjenta: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia sprawność wykonywania procedur pielęgniarskich: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak Pani/Pan ocenia umiejętność pobierania krwi: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLEJak ogólnie ocenia Pani/Pan jakość usług świadczonych w Uni-Med: BARDZO DOBRZEDOBRZEŹLECzy poradnię Uni-Med można nazwać “Przyjazną Przychodnią”: TAKNIEJakie poradnie specjalistyczne powinny zostać uruchomione w Uni-Med: WeryfikacjaProszę wpisać dowolne 2 cyfry *Na przykład: 12To pole jest do ochrony przed spamem - proszę zostawić puste 2013-07-16admin